Eindelijk in Las Vegas

6 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Eindelijk we zijn er! Na een lange vliegreis zijn we aangekomen in Las Vegas. We stappen naar buiten en ... boem! Jemig wat is het warm? Gelukkig hoeven we niet ver te lopen naar een taxi. Als we aan komen in een hotel is het al laat in Nederland  ongeveer 5:50, maar in Amerika nog maar 22:00. Eindelijk de hotelkamer in. Ik ben moe en wil naar bed. De volgende morgen zijn we heel vroeg wakker dat komt door de jet-jag. We gaan lekker ontbijten bij Starbucks ik neem een chocolade muffin. Daarna gaan we lopen over de strip het is nog vroeg dus niet zo warm. Na een poos lopen beginnen we het echt warm te krijgen dat is logies want het is wel 45 graden buiten. Het is net een sauna buiten. Bij het hotel is is een zwembad en daar moeten we met zulke temperatuur gebruik van maken! Na het zwemmen lekker relaxen. we zijn een lekkere burger gaan eten. Toen we die op hadden werd ik heel erg moe dus zijn we toen naar de hotel kamer gegaan. Morgen lekker de camper op halen en op weg naar Zion, ik heb er zin in!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marco en Janine:
    7 juli 2017
    Wat leuk om jullie verhaal te lezen. Was al benieuwd of jullie een goeie reis gehad hadden.
    We wisten niet dat het daar zo warm is?! Veel succes met de camper en veel plezier!
    groetjes; Marco, Janine, Merel, Iris en Tim.