Ready for 'take-off'!!

3 juli 2017 - Numansdorp, Nederland

Na maanden van plannen is het eindelijk zover: We zitten op Schiphol aan een kop koffie te kijken naar het vliegtuig wat ons de komende dag gaat 'vermaken'

Gister afscheid genomen en de beestjes op hun plek gebracht. Misschien wel het lastigste stuk in de aanloop van deze vakantie.

Nu zijn we klaar voor onze USA-reis. 4 weken in de 'Minnie-Winnie' op zoek naar avontuur!!

1. Olaf en Meggie:
    3 juli 2017
    lekker genieten van deze super stoere trip. kus van ons
  2. Jacco, Maartje, Eefje en Brechtje:
    4 juli 2017
    Heeeel veeeeeel plezier en we kijken uit naar de foto's en verhalen. Kus Jacco en Eefje
  3. Donja, Marcel en Luc van Gilst:
    Lieve vrienden! Jullie maken een reis waar wij ook van dromen en hopen ooit nog eens te doen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen, jullie ervaring met de camper en vooral jullie foto's. Heerlijk genieten van de omgeving en van elkaar!
    groeten
  4. Niek:
    5 juli 2017
    Vanuit Berlijn kijk ik uit naar jullie verhalen!!! Ben stiekum heeeeeel jaloers!!
  5. Pa en Ma:
    7 juli 2017
    Blij met jullie verslag eerste dag.
    Wij Starbucks stop gister langs M 1 vanuit Wales (32 C)
    Goede reis naar Zion.
    Geniet van natuur en mooie tijd met elkaar XXX