Grand Canyon in vogelvlucht

13 juli 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

's Middags  aangekomen op Matherground, een camping in de Grand Canyon. Mooi in het bos, zonder voorzieningen op de plek. We komen aan in de regen, wat er voor zorgt dat het heerlijk afkoeld en heerlijk ruikt. We hebben zelfs voor het eerst onder een dekbed geslapen.

Volgende ochtend vroeg op: we gaan een helikoptervlucht doen!! Na op de weegschaal gestaan te hebben en een korte veiligheidsfilm gezien te hebben, zitten we om 8.00 uur aan boord. Lea en Talitha voorin. Het was echt fantastisch!!!

Eerst vlogen we over de bossen heen en na 10 minuten vliegen we over de rand van de South Rim van de canyon. Het is moeilijk uit leggen op papier, maar het is overweldigend!!! De kleuren, de vormen, de grootte.... Na 3 kwartier vliegen we weer naar het vliegveld. Het was een superervaring.

's Middags hebben we nog een wandeling gemaakt die een stuk de canyon in ging. Naar beneden was een makkie, maar terug naar boven was afzien. Voor Talitha en mij dan, Lea dartelde zo weer naar boven....

Na een lekker ijsje gegeten te hebben, hebben we bij de camper het vuur aangemaakt. Talitha heeft heerlijke biefstuk klaargemaakt op de grill met marshmallows toe. Het was een superdag!!

1. Marco en Janine:
    16 juli 2017
    We hebben net van een paar dagen jullie reisverslagen zitten lezen. (waren er even tussen uit in eigen land) Maar wat gaaf wat jullie allemaal zien en meemaken.
    Een avontuurlijke reis! En nog even te gaan; geniet ervan. Groetjes uit Oude-Tonge.