5 Juli. De trip op wielen gaat beginnen!!!

7 juli 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag vroeg opgestaan, nadat we de koffers ingepakt hebben. En nog even een snel ontbijtje gegeten hebben. Worden we om 7.30 opgehaald door busje van de camper verhuurder. Samen met nog een stel uit Denemarken rijden we richting Best time rv rentals. Onderweg gezellig gesprek met hun gehad over reis plannen enz.

Bij het verhuur bedrijf moest eerst de papierwinkel gedaan worden, daarna kregen we bij de camper praktische uitleg. Twee en half uur later reden we weg in onze Minnie Winnie. Je begrijpt het al voor Amerikaanse begrippen is dit een vouwwagen met een motor. Nadat we de supermarkt leeg gekocht hebben rijden we richting Zion national park. Tegen de avond komen we aan op de camping die net voor de ingang van het park ligt. Echt een super mooi plek, om ons heen niets anders dan enorme bergen met schitterende kleur markeringen. Nadat we een duik in het zwembad genomen hebben gaan we nog lekker even spareribs eten.

De volgende morgen gaan we al vroeg met de shutle bus richting het park.

Het plan is om een wandeltocht te maken door de Narrows, dit is een tocht die eerst langs de Vergin river gaat, na 2 kilometer gaat deze tocht verder door de rivier. Met een stok in onze hand ploeteren we nog een kleine 2 km door het water.

Dan keren we om, en lopen weer terug naar het begin punt. Voordat we met de camper richting Bryce canion gaan nog even lekker ijsje gegeten. Die smaakt wel bij deze temperaturen. Om half acht in de avond komen we aan bij de camping in de buurt van Bryce canyon. Ook hier weer een super plek met schitterend uitzicht. Morgen richting Bryce....

1. Silvia:
    8 juli 2017