Paard rij avontuurtje

10 juli 2017 - Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten

We zijn aangekomen in monument Valley. Het is een mooie camping met een lekker koud zwembad, maar een beetje raar is dat het zwembad binnen is. We kwamen rond 18:00 aan, toen zijn we gaan zwemmen. Toen we gingen eten zat er opeens een hond voor de deur. Het was geen zwerfhond want daar was hij te lief voor, maar dat hij een echt baasje had waren we niet zo zeker over. Hij zag er namelijk een beetje mager uit. We hebben hem Tarzan genoemd. Ik moest vroeg naar bed want morgen moesten we vroeg op om op tijd bij de paarden te zijn. De man die ons naar de manege brengt is ook meteen onze gids voor vandaag. Het paard van mama heette Magic, het paard van papa heette Navy ( spreekt het uit als nevie ) en mijn paard heette Blaze ( spreekt het uit als blees). Eerst hield de gids me vast aan een touw, aan het paard hoor! Na een tijdje mocht ik alleen rijden, dat was een stuk leuker. Het was heel leuk in monument Valley en het was er zeker mooi. Op de terug weg was er een vlak stuk, daar mochten we draven dat was nog leuker. Met ons mee door monument Valley rijden nog twee mensen ook Nederlanders. Na twee uur was dit paardrij avontuurtje jammer genoeg voorbij. We namen afscheid van de paarden, van de gids en van de anderen mensen. Op de camping gingen we snel douchen want alles stonk naar paard, daarna de rest van de dag lekker relaxen.

1. Anne-Peet:
    14 juli 2017
    Misschien voor in het volgende verslag als je erom denkt hoor. Hoeveel km hebben jullie nu gereden
  2. Pa en Ma:
    14 juli 2017
    Mooi verhaal Lea. De foto te paard vond ik super. Ook alle andere.
    Geniet van jullie verhalen.
    Welterusten, Oma
  3. Silvia:
    Leuk geschreven Lea.
    En neem Tarzan mee joh vindt Lot vast leuk :-)
  4. Anouk:
    16 juli 2017
    Lieve Vissers,

Wat een heerlijke reisverhalen! Heel leuk geschreven door jullie, ik ruik de paarden gewoon als ik het lees, heb t warm en beleef helemaal de mooie natuur. Wat zullen jullie genieten zeg! Ik heb me nooit gerealiseerd dat t daar nu zo warm is. Dat zal wel ff wennen zijn (geweest). Lekker veel drinken, zwemmen en ijsjes eten (heeft Hendrik eindelijk een goed excuus). Ik ga ook ns op de kaart kijken naar jullie route so far. Lea, lukt t om wat Engels te spreken daar?
    Ik kijk uit naar jullie volgende verslag en foto's. Enjoy lieverds, kus